عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










ببار باران که دلتنگم...مثالِ مرده بی رنگم

ببار باران کمی آرام...

که پاییز هم صدایم شد
...
که دلتنگی وتنهایی رفیق باوفایم شد

ببار باران......

بزن برشیشه ی قلبم بکوب این شیشه را بشکن

که درد کمتری دارد اگر با دستِ تو باشد

ببار باران.....

که تا اوج نخفتن ها مدام باریدم ازیادش

ببار باران..درخت وبرگ خوابیدن

اقاقی..یاس وحشی..کوچه ها روزهاست خشکیدن

ببار باران..جماعت عشق را کشتن

کلاغا بوته ی سبز وفا را بی صدا خوردن...

ولی باران تو تاخانه همسایه و تا من می باری......

می شوی یک ابرتوخالی

ببار باران........

ببار باران..................که تنهایم

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

بی خیالمی؟
بازم امشب مثله شب های دیگست/بازم ته داستان قلبم شكست
قلبی كه بهش هر كس ضربه ای زده/فقط پاكتای سیگار دیگه تسكینه منه

به یاده عشقایی كه منو شكستن/كسایی كه همه مثله تو خیلی پستن

گفتم برگرد خیلی ساده ازم گذشت/اون رفتو خیلی منو راحت شكست

من تویه نگاهت هیچ عشقی ندیدم/تورو به خاك میسپرمو از اینجا میرم

چون عشق و عاشقی فقط خیاله/سهمه منو تو این عشقه محاله

آخه بی وفا دیگه به تو حسی ندارم/آره من دیگه به تو هیچ عشقی ندارم

برو از عشق خستم دیگه/خداحافظ چشمامو بستم دیگه

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

خواستم همسفر قلبم باشی نه یک رهگذر بی وفا!

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

گاهی می خواهم انســــــــــان نباشم
گوسفندی باشم ، پا روی یونجه هـــــــا بگذارم
اما دلــــــــــی را دفن نکنم
گرگی باشم ، گوسفند هـــــــا را بِدَرم
اما بدانم ، کــــــــارم از روی ذات است نه از روی هوس
خفاشی باشم که شبها گـــــــــردش کنم
با چشمهـــــــــای کور ،* اما خوابی را پرپر نکنم
کلاغی باشم که قار قار کنم
پرهــــــــایم را رنگ نکنم و دلــــــــی را با دروغ بدست نیاورم...

 

_________________

نظر یادتون نره 

ممنون

___________________________________ 


نظرات شما عزیزان:

NaxTheGoddeSs
ساعت21:38---21 دی 1391
baba takhte kon daresho ye ede lashii loshii omadan be ham shomare bedan ogdeiyaye ashgal

شادي
ساعت1:26---7 مرداد 1391
عاااااااااالي بود حرف نداشت

sara
ساعت17:34---6 آذر 1390


ostad pooleeka
ساعت21:36---5 آذر 1390
وبلاگ خوبی داری دیگه زیاد غمگین نباش به گفتهی فردی ناشتاس :
کبوتر با کبوتر باز با باز عروسی می کند قور باقه با غاز شاید قسمت تو نبوده خیلخب دیگه همین وقت کردی که اگه هم وقت نکردی دوباره تکرار نمی کنم یه سر ی به استاد پولیکا بزن تا یکمی روحت شاد بشه واگه دوستار بیا تو چت روم فقط عزیزان تو جه داشته باشند من را در هاهو مشنجر خود اد کن تامنم نو رو اد کنم با تشکر از همه وهمه کس دود دار شما استاد پولیکا


بهار تنها
ساعت23:34---4 آذر 1390
با اسم مهران رفت لینکم کن بعدم بیا تو وب من لینکتو بذارپاسخ:chashm mamnonam

مريم
ساعت23:29---4 آذر 1390
سلام

وب زيبايييي داري.خوشحال ميشم به منم سربزني و نظر بدي.لينكت كردم اگه خواستي منو بااسم وبم لينك كنپاسخ:salam mamnon chashm hatman


مـریــم
ساعت13:24---4 آذر 1390
در گـفتـن و شنیـدن جملہ ی
پاسخ:mamnon :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br